SaraIdaSofia! -

2011-01-02

Hallå där!
Idag har vart en hemma dag! Har sett lite skidor och springer nu om varannat ner i tvättstugan. Hade bokat en tid idag för vi hade så sjukt mycket tvätt och att tvätta i våran maskin skulle ju ta en evighet!
Jag kan också meddela att jag har en man som förbrukar kläder.. Har aldrig träffat en människa som lyckas samla ihop så mycket tvätt på så kort tid. När jag gick igenom tvätten hittade jag en kofta och jag frågade då Alexander hur den kunde vara skitig, jag tvättade den för nån dag sedan. till svar fick jag följande
- Jag har ju haft den på mej
- en dag!?
- ja?

Sen byter han kläder minst två gånger per dag, varje plagg kan bara användas en gång sen är de skitigt!
Tror jag ska låta han tvätta sina kläder så tvättar ja mina. Det skulle jag tjäna på big time!!!!

Nu måste jag springa ner i tvättstugan igen för att hänga och köra igång sista maskinen. Ha en bra dag!
Jag hoppas min man bjuder på något riktigt mumsigt till middag som tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0