SaraIdaSofia! -

2011-01-10

Goderafton!

Älsklingen har just åkt på jobbet och jag och Svea sitter i soffan och slappar och ser på en film, the break uo tror jag den heter =) Bra är den iaf!!
Idag har vart en lugn dag som avslutades med fotbollsträning! Sjukt jobbigt var det men ändå väldigt kul =)
Imorgon är de tisdag och då bär de av till stan för att hämta våra tapeter som kommit och sen blir de nog endel tapetsering i nya lägenheten och sen på kvällen är de träning igen!! Vi har fotbollsträning måndag, tisdag och onsdag. Hur tror ni jag kommer att må varje torsdag? haha jag läär ju vara sjukt sliten och jag kommer ha galet ont i heela kroppen! Men va gör de när allt kommer omkring? de är ju bra... Då vet man att de ger något ju =P
Nu har jag börjat längta tills vi får flytta. Helst skulle jag flytta imorgon om jag fick. Men jag får bittert vänta tills de är dags! Wihooo! Vänta är inte min starkaste sida =P
Näe nu ska jag bädda ner mej med min underbara dotter och bara
mysa framför denna bra film innan sängen kallar!
Sovgott!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0