SaraIdaSofia! -

2011-01-23

Goddag!

Idag har vart en skön dag, började dagen med sovmorgon och sedan kikade jag och lillan på skidor medans Alex begav sej till Obbola för att åka skridskor.. Sen begav jag mej på träning som förövrigt var galet jobbigt och jag har redan träningsvärk... Niceee!
Nu är vi hemma allihopa och bara tar de lugge.. Alex ska strax åka på jobbet, eller halv 10 men de är ganska snart!
kvällen blir inga större ansträningar.. Tv, mys och inge mer faktiskt!!

Imorgon är de måndag och en ny vecka.. Veckan inleds med mammagrupp imorgon och sen blir de väl lite fix i lägengheten skulle jag tro. All tapetsering är iaf klar nu och de blev kanon!!! Nu håller vi på att sätta ihop nå fina garderober i sovrummet och sen är de lite annat småfix! Men de blir bra må ja säga!

Nu blir de en late dinner!!
Hoppas ni haft en bra helg =)
Ska vara lite amitiös och lägga in lite pics nån dag =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0