SaraIdaSofia! -

Brown?

Gokväll!!
Idag har jag bara vart hemma på dagen med Svea och myst och kikat likte på tv, sen vid halv 5 begav ja mej till frissan å ja måste säga att jag är faktiskt nöjd =)
Imorgon är de onsdag och jag ska fixa naglarna och annars är dagen oplanerad!
Nu har älsklingen åkt på jobbet och Svea har just somnat. Jag passar på att kika datorn samtidigt som jag ser på el television! Ska strax krypa i säng, dock har alex fika från 12-01,30 å han kanske kommer hem så då är jag vaken isåfall.. Men de får jag strax veta!!
Nu ska jag fortsätta att se på tv!
hoppas ni haft en bra dag puss




Katjing! Bilden visar dock inte riktigt lika fint som de är i verkligheten!! meeen he få duga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0