SaraIdaSofia! -

Fredag!!

Idag har jag vart en vända till stan och sen har vi städat ur volvon.. Det kommer ju en snubbe och kikar på den imorgon!! Hoppas innerligt att han köper den så vi blir av med den också!! Skulle vara såå skönt!
Sen hälsade vi på min papi ett tag och sen blev de att köra lite saker till lägenheten, kvällen avslutades med mys i soffan och nu är min man på jobbet och svea ligger bredvid mej och snackar.. Bytte just en mindre rolig blöja.. Bajsvatten.. Peppar peppar att hon inte har åkt på magsjuka.. de skulle ju va drygt!!! Men hon har ätit dåligt idag också så de finns ju en risk.. Men jag hoppas verkligen att de bara var en dålig blöja...

Om vi är frisk imorgon så ska vi sälja volvon och sen blir de att dona i lägenheten, ska måla om hallen och få upp en tapet på ena väggen.. Sen så ska vi skruva ihop en garderob..
Så förhoppningsvis består våran dag av de istället för att sitta på toan!
Nu ska jag klicka hem en kalender med massa fina bilder osv =) wii
Trevlig helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0