SaraIdaSofia! -

Godmorgon!!

Godmorgon!!
Svea vaknade givetvis när jag just skulle gå å lägga mej igår och var sjuukt ledsen :( Hon var nästan otröstlig!! Tillslut i min famn lyckades hon lugna ner sej och så småningom somna, direkt jag la ner hon i hennes säng vart hon sådär ledsen igen, det hela slutade med att hon fick sova med mej!!
Dock när hon vaknade imorse sisådär vid halv 8 så var jag inte riktigt lika pigg och alert som den unga damen!! Men de gick bra ändå, nu har hon dock somnat om i soffan. överväger starkt att också slummra till en stund här bredvid hon!!
Skulle ju som vara skönt ändå!! Så kanske man är levande hela dagen!! Vad tror ni?

Jag bäddar ner mej i soffan framför tv'n och så återstår de å se om jag slummrar till eller om jag fastnar framför Jims värld! som förövrigt är ett alldeles briljant program!! Det är såå himla bra :)
Wonderful!!
Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0