SaraIdaSofia! -

Måndag!

Idag har de vart full fart hela dagen =)
Började dagen med mammagrupp, tog mej en prommenix ner på bvc och spenderade 3 timmar där :) Himla trevligt! Sen kom min man och hämtade oss och vi begav oss till järnis och fick rätt vitfärg tillblandad åt oss =) Sen direkt vidare till lägenheten och måla klart hallen, bra blev de iaf =) Å rätt färg också =P Vilket kan ju vara en fördel ;D
Sen begav vi oss hem och såg en film, i rymden finns inga känslor.. Himla bra film =) Fick oss en hel del skratt =)
Nu har Alexander åkt på jobbet och Svea sover, jag har just beställt hem en superduper fin almanack! Skulle även klicka hem en jätte fin hiss gardin från jotex.. Den skulle passa som pricken över i:et i vårat sovrum.. Just när jag skulle betala den ser jag en text där de står:
" Leveransdag 10 maj" !?!?! Vem tusan vill vänta 4 månader på en gardin? Inte då ja så jag sket i det.. så nu har jag suttit huuur länge som helst för att hitta ett substitut för den där fina gardinen men icket.. Så ingen gardin blev beställd.. Typiskt!! Men men bara att gilla läget!!

Nu hade jag tänkt gå å lägga mej så jag är pigg imorgon.. Hade nämligen tänkt packa massa flytt kartonger.. är ju bara 9 dagar innan vi börjar flytta och 19 dagar innan vi flyttar helt och vi har ej packat en pinal.. Not good!!
Men de ska åtgärdas imorgon ;)
Svgott! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0