SaraIdaSofia! -

Working!

Nu har älsklingen åkt iväg på jobbet, första dagen på det nya :) Spännande må ja säga :)
Ska bli kul å höra imorgon hur det gick :)
Jag och Svea hade nu tänkt bädda ner oss i soffan en stund och bara slappa för att sedan krypa isängt =)
Tvätten är gjord och invikt och som tack fick jag pannkakor till middag ;P haha! Gott var det minsann :)
Svea har kommit på ett nytt sätt att prata på, jag kallar de bubbel..
bluubuublubbbullbluublubb låter hon, ganska charmigt må jag säga, sen om vart annat låter hon som hon tar i för å skita. fast hon skiter inte. bara ljudet =P haha
Aja så kan de gå!! Söt är hon iaf :)

Imorgon är de måndag och en ny vecka sätter fart, Svea blir 4 månader imorgon och min bror fyller år. Grattis :)
Så på kvällen blir de kalas :) På dagen så hade jag tänkt mej upp till staden en sväng och sen hade jag också tänkt hinna med att gå igenom lite "gömmor" här hemma.. Typ verktygsförrådet/städ som har blivit en gömma av lite allt möjligt smått å gott. Pallar ej när vi ska flytta att de ska vara kaos! Nepp! Så de är morgondagens "todo"

Nu ska vi bädda ner oss i soffan och mysa lite innan vi kryper i säng!
Sovgott Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0