SaraIdaSofia! -

Bad bad bad!

 Gokväll på er!
Jag hade tänkt ägna detta inlägg åt myggor, igen så att säga =P haha.. Men jag valde istället att vara väldigt kortfattad angående denna ohyra, eller kortare än jag tänkte vara.. Jag hatar myggor, dom är otacksamma.. Jag bjuppar på mitt blod och vad får jag tillbaka en stor böld som kliar!! Så inte okej! Sen kan jag också meddela att jag får gigantiska myggbett.. Jag måste helt enkelt börja frossa lite B-vitamin..

Dagens tips:

Om ni har ett myggbett som kliar som tusan och ni håller på att loosa erat mind så att säga, gör följande.
Hitta en brustablett tex, treo eller alvedon. Spola vatten på den så att den börjar löddra och stryk sedan det över ditt feta myggbett och voila så slutar det klia!! Himla praktiskt =)

Nu sitter jag hemma med min man och vi ska just sätta på en film, the turist tror jag den hette!! Svea tillbringar natten hos sin farfar =)
Imorgon är det tisdag och mina ända planer är att köra min bror till röntgen av hans tå.. haha hej å hå ;D
Sen hoppas jag på lite sol så att vi kanske kan åka och bada och förhoppningsvis får jag en timma i solen också :)
Näenu har min gosse gjort kvällsfika till oss så nu ska jag gotta mej i det och se våran film!!
Ha en bra kväll eller natt !
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0