SaraIdaSofia! -

Lördag!

Godmorgon!!
Började morgonen väldigt tidigt imorse, sisådär vid 6 slog lillan upp sina små ögon!! Men vad gör de? =)
Nu har hon dock somnat om och jag sitter och ser en film som vi egentligen skulle se igår men de blev lite knas igår.. haha..  Såhär gick de till, vi kom hem vid 10 å Sveis var övertrött så jag la mej i sängen med hon och vips så sov vi bägge två =P Sen var jag tydligen oväckbar!!
men men så kan de gå!! :)
Igår hade vi en himla bra dag, tillrbingade dagen ute i solen och hann även med en långpromenad! Sen blev de grillat till middag! vissa tog sig även ett dopp i poolen =P

Idag blir också en dag ute =) Det är ju så galet bra väder!!
Så när mina hjärtan vaknar så beger vi oss till bbola en sväng å i det här vädret är det ju inte omöjligt att tillochmed jag tar mej ett dopp =)

Sen kan jag också meddela att Svea har börjat ta sina första steg, hon går ändå 3-4 meter åt gången innan hon sätter sig på rumpan :P
Himla duktig är hon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0