SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Gokväll!!
Idag har vart en bra dag, började dagen med att få lite sol i Obbola medans loppan sov i vagnen, även en hel del bad också för den delen =) Sen när Svea vaknade så blev de mat time och sen massa bus!
Sen begav vi oss hemmåt å fick i oss nå middag och slappade lite innan jag begav mig på fotbollsträningen! Den ständiga träningsverken är tillbaka =P haha!! men då är det ju som de ska iaf =)

Nu har vi just fikat lite kvällsfika och nu ska vi strax krypa isäng, jag riktigt längtar tills jag får krypa ner under täcket.. Är galet trött kan jag lova =) Svea  var extra kämpsam att hålla sig vaken, hon har just somnat efter att ha kämpat mot tröttheten i sisådär, 2 timmar.. Men men de gick ju bra de med. Som tur va så var hon huur glad som helst även fast hon hela tiden höll på att dörna in :P
Imorgon är det Torsdag och jag skulle behöva hitta någon med en skrivare, jag menar hur svårt kan de va!? :P

Näe nu börjar tröttheten ta över, så nu bäddar vi ner oss framför Navy och låter John blund komma på besök!!
Sovgott!! Pussåkram!



Mina tankar går till dig, krya på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0