SaraIdaSofia! -

S som i Söndag!

Godmorgon!!
Nu är denna helg förbi och jag måste meddela att det vart en himla bra helg, började med galej här hemma hos oss med en hop bra människor, sedan utgång på det. Igår vaknade jag inte allt för pigg men va gör det när allt kommer omkring!?
Dagen spenderades hemma och det blev inte så värst många knop gjorda orkade inte ens plocka undan från fredagens bravader. Men de har jag kirrat nu på morgonkvisten! 
Sen på kvällskvisten så lyckades jag få i mej lite mat, tog mej en dusch och hoppade ner i myskläderna. Jag kände mej som en ny människa ;D haha!
Sen kom Rebecca hit och vi snackade lite skit och sen såg vi en film och bara myste på! Himla trevligt. blev rätt sent så jag gruvade mej för att kliva upp med Svea men tack å lov så sov hon ända till halv 10 så det gick ju bra ändå =)
Idag skiner solen och det verkar bli en galet fin dag! Det gillar vi!! Sen idag kommer min söta mor och far hem från att ha tillbringat en vecka i Grekland, (somliga har det bra)

Imorgon väntar en ny vecka, fotbollen drar igång igen och alex går in på sin näst sista semestervecka!

Nu har min man gjort varma mackor och oboy så nu blir det frulle för hela slanten!

Denna helg får 4 av 5 toast som man kan säga!
Hoppas ni också haft en bra helg! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0