SaraIdaSofia! -

Saturday night!

Gokväll!!
Helt klart en bra dag idag!! Har hunnit med att sola och bada och sen invigde vi den nya hemmabygda grillen =P Riktigt smarrigt!!
Sen kom V och P förbi och vi spelade Yatsy. Jag vann, med hela 264 points!! Inte illa pinkat av mej där ;D närmste efter var philip och han hade 176 ;P
Dock gick andra omgången ej lika bra.. Skulle bara spelat en gång =P

Nu badar Philip och Alexander och jag passar på att vara inne i värmen och kolla datorn. Loppan sover hos sin mormor och morfar ikväll så vi är barnfri också, kan vara skönt ibland faktiskt =)
Men jag längtar tills vi åker och hämtar hon i morgon :)

Nu ska jag också ta mej ett dopp nu när ovädret upphört ;P
Hoppas ni har en bra kväll! PUssåkram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0