SaraIdaSofia! -

Spännande!

Gokväll!!
Jag sitter just nu och ser VM finalen med min man, 1-1 står det just nu!! Å jag kan erkänna att jag hoppas att det ska stå 1-1 när matchen är slut så det blir förlängning och sen blir förlängningen lika så det blir straffar! Jag gillar när det är spännande! Fast hade Sverige spelat finalen så hade jag ju inte haft samma tankesätt =P
För ska jag vara uppriktig så bryr jag mej inte riktigt om USA eller Japan vinner, det kvittar som för min del.

Idag kom mor och far hem från Grekland så vi hämtade dom på flyget och sen så bjöd dom på middag! Himla trevligt!
Annars så har det vart en lugn dag, har hunnit sola en stund när Svea sov och sen så har vi mest bara busat och lekt! :)
Imorgon är det måndag och dagen är oplanerad, mer än så vet jag som inte!
Hoppas ni haft en bra helg!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0