SaraIdaSofia! -

Videlund!

Det är måndag och våran helg har bestått av mys, mys och mera mys.. Så skönt att vara här att jag blir nästan lite lyrisk :)
Dock bär det av hemmåt i eftermiddag, men de ska bli skönt det också.. Om inte annat väldigt behagligt att få komma hem och sova i sin egen säng och få tillbaka alla rutiner med Svea! För rutiner är inget som fungerar när man är här, eller jo endel men långt ifrån alla :P Men vad gör det när allt kommer omkring!? :)
Dock saknar jag våran säng så jag håller på att få spader, här har jag legat med min man i en liten säng på sisådär 80cm, haha ;D men som man brukar säga, finns det hjärterum så finns det stjärterum :)
Men borta bra men hemma bäst =D

Idag har vi ej lika tur med vädret, nu regnar det nämligen. Men det ser ut att spricka upp och kunna bli fint lite senare in på dagen, vi hade då tänkt hinna med att bada i kalltjärn, fiska, grilla lite lunch och sen bär det av hemmåt! tjohoo!!

Nu hade jag tänkt ta mej lite kaffe och luta mej tillbaka i soffan och känna lugnet!!
Ha en bra dag! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0