SaraIdaSofia! -

bildregn!

Gokväll!! Nu är helgen förbi och min man har just åkt på jobbet, Svea har just somnat och jag har landat i soffan!
Har haft en helt underbar helg måste jag säga!! Lyckorus till mig!!
Dock har min hals typ gett upp men förhoppningsvis är det bara jag som är lite överkänslig.
Imorgon får jag besök av fina Janikke och sen på tisdag kommer mormor :) Alltid kul med besök ;D haha
Nu hade jag tänkt plocka undan lite och sedan gå ut med Turbo och sen kallar en väldigt skön säng!!
Men innan det så bjuder jag på lite pics från helgen :)



Mitt lilla troll :)



På väg till Ludden för midsommar firande!



Glad midsommar!



Min andra hälft!



Min söta mor försöker få Svea att skratta!



Min favorit förrätt bjöds det på, med ett väldigt gott vin till :)



Självklart slank det ner en nubbe också =)



Piratens överlät jag dock åt någon annan!





Väldens finaste tjej!!



Mys Turbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0