SaraIdaSofia! -

Men sisådär då!

Lillan sover och även min man =) Själv så sitter jag och kikar på tv och slappar, helgen är nu förbi och en ny vecka stundar :) Imorgon är det avslutning på mammagruppen så jag har beställt finvädret eftersom vi ska spendera dagen ute.. Kikade just på yr och det ser ju ut att kunna bli någorlunda fint iaf!!

Angående matchen idag, den förde både något gott och ont med sej, vi förlorade men vi hittade vårat spel, vi vågade hålla boll och det såg riktigt bra ut. Vi hjälptes åt som ett lag för första gången på länge!
Var kul att spela idag =) hejja oss, bara att fortsätta jobba så kommer poängen så småningom!

Ikväll blir det inte mycket nytta gjort, ligger nerbäddad i soffan och hade som inte tänkt gå härifrån förän jag ska sova, (
undantag görs för toabesök) :)
Dock skulle jag ju behöva plocka undan lite och så men jag ids faktiskt inte.
Hoppas ni har haft en bra helg. Nu ska jag se på tv, vet dock inte vad. antingen ond aning eller Irene Huss eller role models. 3 filmer på samma kväll samma tid. Inte okej, får sappa tills jag får en insyn i vilken som verkar bäst =)
byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0