SaraIdaSofia! -

So close!

Godmorgon!!
Vädret svek ju inte idag :) Galet skönt ute än ju trots att klockan är över 10 på kvällen.

idag har vart en bra dag, började dagen med en repa till stan och sedan en långprommis på de, precis när vi kom in genom dörren somnade skrollan så då passade jag på att steka lite i solen på ballan =) Inte fel..
Jordgubbar och kaffe har jag också lyckats förtära idag!! Sommaren till ära, många jordgubbar ska jag äta =)
Finns bannemej inge bättre än svenska jordisar!!

Sen på kvällskvisten så har jag vart med mitt kära lag och jobbat, städat utan för IL nämligen, men de gick faktiskt bra, effektiva var vi iaf =) Så de tog inte alls lång tid =)
Nu sover båda mina hjärtan och jag sitter och kikar lite tv =)
Ska hoppa in i duschen nu och sedan bädda ner mej i soffan och mysa som tusan =)
Resterande tid av kvälllen blir de inte många knop gjorda. Imorgon hoppas jag innerligt att YR har rätt angående vädret, nämligen ännu mera sol och värme.. Tjooohoo!!
Hoppas ni haft en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0