SaraIdaSofia! -

Summer, hoho!?

Vars tog sommaren vägen!? Nu är de ju nästan vinter ute och grått och elendigt. Inte okej.. Å enligt yr får vi vänta på sol ända till den 29 juni! Detta ogillas. hoppas dom har fel för jag vill ha sol och värme!

Lillan har just lagt sej för att sova lite så nu sitter jag här och slappar, ska strax läsa tidiningen och ta mej en stor kopp kaffe.. Att läsa tidningen är faktiskt underskattat.. Å eftersom min man jobbar på VK så har jag massa tidningar att läsa :)

Sen kan jag också meddela att ja är nog på g att bli sjuk, inatt så vaknade jag vid halv 3 och var sjöblöt i svett, mitt huvud höll på att explodera och ja, jag mådde allmänt pyton.. sen när jag vaknade imorse så höll jag på att frysa ihjäl.. Var riktigt jobbigt att krypa upp ur täcket när Sveis vaknade (å nej de är inte kallt här hemma).

Dagens plus:
- 10 dagar tills älsklingen får semester
- Jag och min man firar 3 år på fredag
- Lyckorus, i just loove när man får ett lyckorus som bara öser genom kroppen
- Jag har världens finaste familj

Dagens minus:
- Helt klart vädret
- Min benhinneinflammation
- Att jag har ett hål i min tand
- Myggbettet mellan ögonen

Näe nu väntar mitt goda wiener kaffe =)
ha en bra dag! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0