SaraIdaSofia! -

Summertime!

Idag har vart en bra dag, började dagen med att bege oss till Obbola för Alex skulle bygga på den nya altanen, Svea somnade i och med att vi kom dit så då passade jag på att lägga mej i solen och steka.
Sen blev de sol nästan hela dagen, lillan satt så nöjd under parasollen och lekte med sina leksaker hela dagen så jag kunde sitta bredvid i solen och glassa =) En aningens röd men va gör det när allt kommer omkring?

Sen blev det fotbollsrtäning som jag förövrigt nyss kommit hem ifrån, blev dusch och bastu på det också =) Inte illa!!
Nu ska jag mysa med Sveis som fortfarande är vaken och verkar vara en gnutta för pigg.. Men sen blir det att plocka undan lite här hemma innan sängen kallar!!
Nu kallar Sveis.
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0