SaraIdaSofia! -

Sweeet!

Godmorgon!!
Svea vaknade inte förän halv 10 idag så givetvis sov jag också så länge =P Fick en chock när jag vaknade och såg va klockan var =P I vanliga fall brukar hon ju iaf vakna till och äta lite välling sådär kring 6-7 tiden.. Men men antar att hon var trött :P

Nu har loppan just ätit lunch och nu tar hon en powernap, min stora älskling ligger här på soffan och sover, antar att han somnade här när han kom hem från jobbet, han lägger sig alltid i soffan och kikar lite tv och käkar frulle innan han kryper ner i sängen, men idag tog han sig aldrig så långt som till sängen =P

Idag bilr en lugn dag fram tills att jag ska bege mej till Skellefteå för match. Bussen går halv 5 och matchen börjar halv 9, så de innebär att jag inte är hemma förän vid typ 1. Så Svea får sova hos sin farfar idag. :)
Så nu hade jag tänkt väcka min man så vi hinner umgås lite innan jag ska åka.
Ha en bra dag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0