SaraIdaSofia! -

Tanken på dej får mig att må illa!

Godmorgon!!
Loppan vaknade tidigt imorse, som tur var blev de inte så sent igår så jag kände mej ändå relativt pigg.
Nu har skrollan somnat om och älsklingen har kokat kaffe åt en jag :) Inte dumt, wienerkaffe dessutom :)

idag är de match på dagen och sen på kvällen är jag lite kluven, vi har lagfest men jag får se hur jag gör.
Matchen spelas iaf på röbäck klockan 15,00 kom och hejja vet ja :)
Vi behöver några 3poängare nu!

Igår blev en lugn och skön dag, hann sola lite och sen på kvällen blev de fredagsmys med mina två hjärtan!
Nu hade jag tänkt hämta tvätten och sen bänka mej i soffan och slappa lite innan de börjar bli dags att göra sej iordning inför matchen!
Trevlig helg på er :) Puss



Du poppar upp i min hjärna lite nu
och då och det får mig att må illa..
Du förtjänar att ruttna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0