SaraIdaSofia! -

Tisdag

Godmorgon!!

Imorse blev de en tidig morgon, sisådär vid halv 6 slog lillan upp sina små ögon. Lagom till att Alexander kom hem =) Nu har vi nyss ätit gofrulle som min man styrde upp och Svea har somnat om.
Även min man har slummrat till i soffan =P Dock skulle han vara vaken idag eftersom han ska till tandläkaren vid 10 och sen kommer min mormor på besök, sedan blir det lite VM hos mor och far! Å vädret är ju hur fint som helst så de kommer bli en bra dag =)

Hur som haver, klockan är nu snart 8 och jag har redan hunnit diska, starta tvätt, ätit frukost, myst med mina älsklingar, gått ut en sväng med Turbo, plockat undan lite.
Man hinner som mycket när man kliver upp i tid!
Nu funderar jag dock på att ta en powernap medans Svea sussar, är galet trött.. Blev ju rätt sent igår och en väl tidig morgon!
anyway, ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0