SaraIdaSofia! -

sweet

Jag och Sveis jobbade idag, å det har ju gått kanon =) Skönt att göra nå annat ibland också =)
Svea var med och hon var så snäll hela dagen, busade och hade såå kul med dom andra barnen =)Sen idag har vi ätit middag som faktiskt jag har tillagat, hör å häpna... JAG har lagat middag!!
Blev spagetti och köttfärssås :) wihoo!! Jag kan ju typ laga mat.. För det blev ju hur bra som helst :)
Så nu när min man fått smaka något som faktiskt gick att äta så kanske jag har så otur att ja kanske får börja laga mat lite oftare, för just nu (innan idag) lagar jag ALDIRG mat! :)

Svea är helt slut efter alla barn som lekt med hon idag och alla nya intryck så just nu ligger hon och myser!!
Vi har även hunnit med att hälsa på farmor och farfar ikväll och dom blir alltid lika överlyckliga när vi kommer förbi :)
Nu ska min man strax bege sej på jobbet och Sveis somnar väl närsomhelst!! Sen ska jag se en film :) Chloe tror jag den hette :)
Sen skänker jag också en tanke åt min bror som bröt handen idag.. stackare där!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0