SaraIdaSofia! -

sweetheart!

Sådärja, nu har jag vart och tränat lite fotboll och sedan hämtat min söta men ack så ledsna dotter hos min mor.
Har masserat magen lite och äntligen fick hon somna lillan, hon var såå trött!!
Hoppas bara att inte magen spökar inatt så hon är vaken och ledsen! Men de ska nog gå bra.
Imorgonbitti är det 6 månaderskoll för lillan, och sen på eftermiddagen får vi besök av Bodil m.f!! Inte illa :)
Får ta fram lite bullar så jag har något att bjuda på =)

Vi tog oss ut på en liten skotertur idag iaf och det är så himla skoj må jag säga, dock är Alexander lite väl "gasglad" så jag får hålla i mej som tusan men sen blev jag så trött i armarna av att hålla fast mej för allt jag var värd så då fick jag lov att ta över förarrollen ;D haha!! 
Efter färden blev de kaffe och lite spel hos Thomas =) Synd bara att jag är så himla bra att jag måste utklassa dom andra i chicago.. men men de är ju som inte mycket att göra nå åt :) haha!! Antar att dom måste öva mer på deras "pokerface" ;) eller hur gick det egentligen?

Nu ska jag bädda ner mej i sängen och kika på navy!! Ska ju ändå upp relativt tidigt imorgon, tror vi hade läkartiden vid sisådär 8-9 någongång..
Ska passa på att fråga om lillmagen som ofta spökar för våran prinsessa.. Magont är ju inge kul å ha! Å jag har prövat allt kan jag tycka.. Men de finns som inget som hjälper.. Med jämna mellanrum (läs; ofta) får hon så himla ont i magen och för att inte tala om hård! Huvva..

Näe nu kallar sängen, är så trött att jag till och med har fått två små blåsor på tungan, fruktansvärt störande.. Så nu måste jag sova så att dom försvinner :)
Pussåkram!
Älskar mina två älsklingar mest av allt i hela världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0