SaraIdaSofia! -

Badhuset!

Godafton!
Idag har jag varit på badhuset med loppan. Å gissa om hon gillade det! Hon var helt lyrisk, skrattade jollrade och plaskade. Hon var riktigt glad över att få vara å bada =)
Hur mysigt som helst ju!

Idag inledde vi något nytt, vi har nämligen börjat köra GI.
Har varit och storhandlat på maxi tidigare idag så allt är klart och betalt.
Vi köpte även en bok om GI så vi ska kunna få lite tips på recept osv.
Update kring detta kommer lite nu å då.

Nu har vi just svalt middagen och det blev inte dåligt kan jag lova, ikväll bjöds det på nötfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater och som tillbehör blir det en grönsallad och keso!
Det vart riktigt gott!!
Nu ska vi busa lite med vårat troll innan de är dags för hon att krypa isäng.
Sen så ska jag åka ner på fotbollsträningen en snabbis och vara med på matchgenomgången och lite teori. Men mer än så blir det inte eftersom min höft är som den är! Men den har blivit lite bättre så jag hoppas att kunna vara med på Onsdag till 100%
Ha en trevlig kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0