SaraIdaSofia! -

Bra jobbat!?

Gokväll!!
Idag har vart en bra dag, började dagen med en visit hos Jennifer och lilla Maja och sedan åkte vi till Obbola och hälsade på där.
När vi sedan kom hem lagade min man gomiddag i form av helstekt fläskfile och en stoor sallad och keso =) Not bad!!
Sen gick min man och la sej och sov innan jobbet och jag och loppan åkte ut till min mor och far och höll dom sällskap ett tag. =)
Nu har min man åkt på jobbet och lillan sover, själv sitter jag och kikar lite tv innan jag också ska krypa isäng.

Imorgon är det gameday.. 13.00 på storsjökonstgräs.. Be there.. :)
Sandvik - sörböle

Sen på kvällen får vi se vad vi gör :) No plans so far. Men älsklingen är ledig så något kul ska de väl bjudas på.
Kanske ska jag boka bio såhär i smyg (hoppas han ej läser detta nu) Finns det någon bra bio som går nu som man bara måste se!? Tips please!

Har en massa bilder jag skulle vilja lägga in men jag hittar inte kabeln, för ovanlighetensskull!!
Men jag jobbar på det och hoppas på att hitta den ganska snart iaf =P
Dock har jag kameran i bilen som är på Alex jobb så ikväll bjuds det inte på några bilder ;P

Nu ska jag kika lite på tv!
Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0