SaraIdaSofia! -

Finally!

Lillan börjar bli lite bättre, hon har inte spytt något idag men är fortfarande jätte lös i magen! Men hon är betydligt piggare och hon ville tillochmed ha frukost imorse. Skönt! De är nog för att jag fick i hon så mycket vätskeersättning igår. Hon tyckte det var hur gott som helst så hon slurpade i sej 5 dl på kvällen. 
Det är inte kul att se hon sjuk och så orkeslös, men förhoppningsvis blir hon bara bättre och bättre under dagen :)Sen kan jag också meddela att dom tror att hon är mjölkintolerant. Så numera kör vi på mjölkfritt i 2 veckor för att sedan pröva införa mjölk och se om det blir någon reaktion. För dom tror att det är pga det som hon står lite still i vikten, för hon äter ändå bra och borde gå upp istället för ner. Men den mjölkfria vällingen var ingen hit tyckte hon men nusåhär efter att ha fått smaka bara den några gånger så drog hon då i sej hela flaskan imorse.
Nu sitter hon på golvet och busar och jag hade tänkt göra det lite fint här hemma! Så när min man stiger upp får han värsta suprisen över hur fint jag gjort!
Mår hon bättre och äter som hon ska under dagen så blir det nog att bege sej ut i solen en stund idag också=)  Så härligt att man verkligen känner att sommaren är på gång!

Bjuppar på 2 söta bilder på en väldigt söt tjej!



Mammas sjukling kan alltid hålla humöret uppe, trots magsjukan =)



nyvaket troll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0