SaraIdaSofia! -

I'm trying!

Helgen är slut och i stortsätt så har det vart en riktigt bra helg!
På valborg blev det att först äta gomiddag här hemma som min man tillagade och sedan begav vi oss till J-D och Nina. Himla trevlig kväll var de iaf, även fast ja va spiknykter medans alla andra satt å drack allt ifrån champagne - likörer osv.
Idag skulle vi haft match mot Sandåkern men dom lämnade WO så vi fikade med laget och sen hade vi lite teori. Sen avslutade vi med 2 timmars fotbollsträning :)
Nu är jag hemkommen och bägge mina hjärtan sover och jag hade tänkt plocka undan lite!

Imorgon är det måndag och då är det mammagrupp! Trevligt trevligt,
Har inte vart där på 2 veckor nu så de ska bli spännande och se vad lillgumman väger :)
Sen på kvällen är det fotbollsträning som gäller! En bra dag med andra ord :)
Nu ska jag springa ner och boka tvättid också, sen hyrde älsklingen en film åt mej också. 13 tror jag den hette.. Så bäst att sätta igång om jag ska hinna allt innan jag ska krypa isäng



Näe, de här går inte, måste börja dona.
Hoppas ni haft en bra helg!
Pusspuss <3


Hata är ett starkt ord.. Men jag kan uppriktigt säga att det finns en person jag hatar!
En människa som äcklar mej så ofantligt mycket.
Sen har hon noll respekt i kroppen och ja, allmänt äcklig bara.
Dagens största usch går till denna människa. Hon är avskyvärd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0