SaraIdaSofia! -

Inte okej!

Min höft är långt ifrån okej, kommer bli galen!! Jag har så fruktansvärt ont.. Å de dryga med det är att jag inte ens vet vad det beror på!? Fått tipset att gå till en ryggtjosan för att det kan bero på att jag är lite krokig.. Så imorgonbitti blir de första jag gör att ringa till grubbes sjukgymnastik. Hoppas verkligen att jag får komma redan imorgon!
Så det blev ingen fotbollsträning för mej ikväll utan jag tog mej en promenix istället :)

Hur som haver så vill jag bara att min höft ska bli bra, helst typ under natten, det skulle vara bra. Tack på förhand.

Nu sitter jag och ser på hockey med min man, dock emot min vilja.. Vi hade hyrt en film som vi skulle se efter min träning men när vi just skulle he på filmen kom min dumma pojkvän på
- Ja just, de är ju hockey ikväll..

Suck.. Hockey är inte riktigt min grej. Hade hellre sett min braiga film. Men men
Snart ska han bege sej på jobbet så då kanske jag ser den utan honom och sen imorgon så ska jag berätta hur sjukt bra den var (efter att jag lämnat igen den)
Nu ska jag ta mej nå kvällsfika och bädda ner mej i soffan och mysa!
Ha en bra kväll! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0