SaraIdaSofia! -

Men hello friday!

Godmorgon!!
Inatt har lillan sovit som en stock, galet skönt. Sen har hon också sovit hela natten i sin säng. Det har ju vart några dagar nu när hon vaknat vid 2-3 på natten och varit jätte ledsen och det enda som hjälpt är att hon fått komma och krypa ner med mej i våran säng!
Men inte inatt inte :) Sen när hon vaknade imorse var hon världens goskit :) Sånt gillas.
Nu sover hon dock igen och jag sitter och ser RR.

Idag är det fredag.. Underbara fredag om ni frågar mej. Det är nämligen så att min man är ledig hela helgen och det var ju ganska länge sedan sist. Så nu ligger han och sover och sen väntar en mysfredag med go mat och massor av kärlek :)

Sen imorgon hade jag beställt sol eftersom det är yran i helgen. Hade ju tänkt att vi skulle åka och kika lite brännboll imorgon på dagen och sen kanske dricka lite vin på kvällen. Det skulle ju inte va fel ;) Min mor och far har också bett om att få låna Sveis lördag-söndag :) Som klappat och klart ju!
Sen är ju fina Annie i Umeå nu också, lagom till partaj ju :) Så hon måste jag ju träffa, var ju nästan över ett halvår sedan vi sågs. Tror Svea bara var några veckor tillochmed och nu är ju skrollan snart 9 månader.. Shiiit va tiden går!!
Under dagen hade jag tänkt lägga in lite niciga pictures. Så håll koll :)
Ha en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0