SaraIdaSofia! -

Mystery!

För några dagar sedan när jag kom hem från att ha vart ute på en liten promenix så såg jag att det låg kläder på byrån, dock inga kläder jag kände igen. Det visade sej vara en sjukt söt sommar outfit till Sveis, någon hade alltså vart i stan och shoppat åt damen och lämnat det hos oss, dock hade jag inte en susning om vem som gjort det för det fanns ingen lapp eller något. Så jag började ringa runt men jag fick inge napp.
Tillslut så ringer jag min farmor och farfar och mycke riktigt så var det dom som vart och shoppat åt damen, så gulligt! (Observera då att min farmor och farfar är snart 90 bast och dom har vart på hm och shoppat).
Tänkte lägga upp en bild på sveis i hennes nya sommarhatt, jag vågade dock ej ta på henne dom ljusa fina sommarkläderna eftersom hennes magsjuka inte är borta. Men lägger in en bild på bara kläderna också :)





Mystery Solve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0