SaraIdaSofia! -

Nattetid!

Träningen idag var väl ingen höjdare, jag var rädd om min höft och vågade inte göra allt.. Men det är nog ganska bra för då kanske jag är hel tills i helgen när vi har match! Dock var vi typ 6 pers på träningen ikväll eftersom så många är sjuka och skadade, inte bra.. Men som tur är så är det ju inte så många som är "långskadade".
Jag är uppe nattetid!! Varför då? Jo för att jag ska följa med min man på hans jobb och se vad han gör å så =) Kuligt! Japp. Dock jobbigt att måsta vara vaken hela natten, men turligt nog så tillbringar lillan natten hos sin farfar =)
Så när jag hämtar lillan imorgon kommer jag nog vara en aningens tröttelin. Men jag får passa på att ta en powernap när hon ska sova =)
Nu ska jag göra mej i ordning för nu är min karl på g hit och hämta moi!
Hoppas ni sover gott ;)
Pöss <3


älskar dej Alexander Lindström!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0