SaraIdaSofia! -

Not so sweet!

Blev ju helt ändrade planer idag.
Började morgonen sisådär vid 10 i 5 då jag och min man bäddade ner en sovandes Sveis i vagnen och sedan gick vi en powerwalk. Strax efter 6 var vi hemma och då var jag tröttare än tröttast. När Svea då somnade så passade jag på att sova en stund jag med. Riktigt behövligt.
När jag sedan vaknade blev de en snabb dusch och sedan kom Philip förbi, Vi begav oss till stan för att inhandla en present vi hade spanat in åt Thomas!
Sen direkt vidare på kalas. Där bjöds det på smörgåstårta =D Not bad!!

Sen åkte vi till mami för hon skulle vara barnvakt åt Sveis medans jag tränade. Men jag hann bara hem innan min mage gav upp totalt. Jag har nu bott på toan sen dess.
Inte okej!
Så ingen träning för mej ikväll inte.
Jag får glatt bänka mej så nära toaletten jag bara kan ;P

Svea får dock vara hos min mor tills halv 9, så när hon sen kommer hem så mår jag förhoppningsvis en gnutta bättre.
Nu ska jag bädda ner mej i soffan!
Hoppas ni haft en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0