SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Gokväll!

Nu är löshåret väck, å jag måste säga att det känns faktiskt riktigt skönt att vara utan, köper kanske hem nå clips så jag har hemma och kan vara långhårig dom dagar jag vill det =P Det är fan endel bök med löshår.
Darling tyckte då att jag var finare utan löshår :)

Ikväll har jag vart och tränat fotboll och det gick ändå hyffsat kan jag tycka. Jag kände mej glad och positiv iaf =P
Sveis sover hos sin farfar ikväll och jag får lite egen time, Alex är på jobbet också så de känns extra tomt här hemma. Men de kan vara skönt ibland det också!
Jag hade tänkt bädda ner mej i soffan och he på en film som min man hyrde åt mej, the burma conspiracy tror jag den hette!

Imorgon är det torsdag och snart är ännu en helg här, i helgen blir det seriepremiär och lagfest på Lördag =)
och på fredag nalkas det bio tror jag =)
Very nice! En bra helg minsann.

Nu ska jag se klart hockeyn innan jag her på filmen.
Ha en bra kväll! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0