SaraIdaSofia! -

Tidigt eller vad!?

Godmorgon!!
Sveis vaknade halv 5 imorse!? Kan inte påstå att jag är sådär överlycklig över det =P Men men så kan de gå.. Som tur är så kom jag ändå i säng relativt tidigt igår =)
Jag vaknade dock av mej själv strax efter 3 inatt och var klarvaken, då roade jag mej med att prata med min man, han är ju ändå vaken och jobbar så då fick han hålla mej sällskap också =P

Idag verkar det bli väldigt fint väder ute.. Så jag är lite kluven om jag ska gå på mammagruppen och sitta inne eller om jag ska gå ut i det fina vädret?! I dont know..

Nu ska jag ta och mysa med loppan och kika lite tv =) Vakna med the voice på 5:an ju, dont miss it! =)
Måste nog också koka mej lite kaffe så jag står mej hela dagen lixom =P
kom just på mej själv att jag lovade bilder men de kom aldrig upp några, detta måste ju åtgärdas. Kirrar det strax =) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0