SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Eländes elände, Min höft känns helt totalt paj, jag har så galet ont att jag vet ärligt inte vad jag ska ta mej till. Känner mej som en gammal kärring som är inne på sina sista spår.
Inte okej. Tar mej bannemej knappt upp från soffan.
Sen kan jag meddela en till sak som är ännu mer enlände, Svea har magsjuka. stackars liten säger jag bara. Har fått i hon en hel del vätskeersättning idag iaf, men mat är inte aktuellt för då kommer det bara upp eller ut..
Huvva, inte kul å se hon så loj! Men förhoppningsvis är det bättre imorgon! Peppar Peppar.

Vi har nyss sett en film, kom dock ej ihåg vad den hette men den var riktigt bra. Nu har min man slummrat till på soffan, Svea likaså och jag hade tänkt städa. Men vars är städtanten i mej!? Jag hittar hon inte.
come out, come out where ever you are :)

Så ligger det till.. Men därför är de lite dålig update just nu för all min tid går till Sveis!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0