SaraIdaSofia! -

What about today!

Godmorgon!!
Svea och jag vaknade inte förän 9 imorse =) Skönt!! Men då var hon ju vaken lite extra länge igår och var lite halvgrinig.. Men nu är vi uppe, hon har ätit frulle och nu kryper hon runt i hela lägenheten och river stället och jag får glatt springa efter och se koll så hon inte kommer åt något, sen nu när hon försöker resa sig till stående hela tiden så innebär det en hel del fall och jag funderar skarpt på att sätta på hon en hjälm.
Men annars så blir en lugn morgon men efter lunch så tar vi en promenad till Jennifer och Maja :)
Ikväll då, ja de blir en mysig hemma kväll.. Alex jobbar och jag och loppan får roa oss på egen hand =)
Sen imorgon är de match. Känner mej taggad nu efter att ha hoppat över förra matchen.. Jag tycker det är dags för dom där 3 poängen att rulla in nu nämligen.

Trevlig helg kära ni! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0