SaraIdaSofia! -

Wonderful!

Idag har vart en bra dag!! började morgonen med massa mys med världens goaste Svea och sedan kom Tessan förbi. Då dracks det lite kaffe och snackades skit =) alltid trevligt! Sen for vi ut på lövöudden och skulle gå en promenad men då började det regna så vi bangade och begav oss till Obbola istället. Hos Bodil bjöds det på ännu mera kaffe och sen var vi även ute och lekte lite, Svea gungade för första gången och det gillade hon ju skarpt.

Nu har vi nyss svalt middagen, det blev bakoninlindad fläskfile med en sallad med massa bönor och tjosan hoppsan, och givetvis lite keso också =)
Riktigt gott.. lunchen idag bestod av Choritzo och bacon och ägg. Not bad det heller :)
GI är inte så jobbigt att följa =P haha!

Nu ska min man gå å sova eftersom han ska jobba inatt.
Själv så ska jag och Sveis ta en promenix och sedan är det nattinatti för damen.
Då hade jag tänkt vara effektiv och bära ner alla newbodykartonger och ta upp dynorna till stolarna på balkongen.. Dags att rusta för sommar kan jag tycka =)

Imorgon så lutar planerna på en tripp till stan med Rebecca och Lucas. Vi ska hälsa på Sandra och Elyas nämligen :) Det gillas!
Nu ska jag börja rusta för promenaden!
Hoppas ni haft en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0