SaraIdaSofia! -

Geocaching!

Alex kom med den briljanta iden imorse att vi skulle prova geocaching, typ en "skattjakt" via en gps.
Så idag efter vi hämtat loppan på  dagis så behav vi oss ut för att hitta våran första cache!! Nu har vi vart på 4 olika ställen och letat utav bara tusan men inget fann vi... Väldigt irriterande, speciellt när man läser andra som vart där tidigare och hittat den såå lätt!! Inte okej, blir nya tag någon annan dag.. Kanske försöker vi oss på en imorgon =P
Måste ju få hitta en iaf =P haha!!
Sen vem vet, jag kanske roffar åt mig några i London också =P

Imorgon är det tisdag och de känns kasst, hade gärna haft helg typ nu!!
Eller sommarlov eller något sådant härligt!
Nu sover loppan och min man har slocknat i soffan, själv sitter jag och kikar på pengarna på bordet =)
Blir nog en tidig kväll ikväll så jag är piggelin imorgon!
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0