SaraIdaSofia! -

Kalasdag nr2!

Helgen lider mot sitt slut och vi har haft främmande hela helgen =)
Nu har vi dock lutat oss tillbaka och ska strax äta en sen middag!
Loppan sover och truetalent rullar på tv'n!
Jag kan ju meddela att vi kan ju inte ha de minsta tur när det kommer till spel!!
Alex har skrapat 20 trisslotter och så har vi spelat bingolotto.. Den totala vinstsumman uppgick till 50:-
wiiihoooo! Såå himla sweeet!
eller!?

Nu blir det middag, ikväll serveras något väldigt simpelt.. Kokt potatis och korv :)
Kvällen tillbringas i soffan tillsammans med min man =) Mys står nämligen på schemat efter en högeffektiv helg!

Trots att det var älsklingens födelsedag idag så när jag vaknade hade han kokat ägg, gjort julskinka, kokat mannagrynsgröt
och dukat fram så fint med mackor och massa gott till å med en kopp kaffe fanns att förtära =) vilken lyx kan jag tycka!!
så jag gick direkt från sängen till en väldigt god frulle :)

Imorse när vi vaknade så låg vi kvar och myste i våran säng ett tag, helt plötsligt sliter svea av sig sina pyamasbyxor och strax därefter tröjan, hon lägger sig sedan på rygg och tar av sig blöjan, den var full och då tyckte hon väl att om ingen annan byter får jag väl kirra det själv =P hahaha! sötaste tjejen!! =)
Sen har hon också lärt sig ett nytt ord, "lampa"
Sen så nuförtiden så ska hon dricka sin kvällsvälling själv liggandes i soffan och på morgonen vill hon ligga våran säng och äta sin välling helt själv, våran prinsessa börjar bli stor!!
Hon är allt bra underbar =)

Imorgon kallar jobbet igen och jag är glad att Nancy är tillbaka för det är bannemej stressigt att vara själv =P
Nu är maten klar! Hoppas ni haft en lika bra helg som jag =)
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0