SaraIdaSofia! -

Kluven!

Gokväll!!
Idag har vart en himla bra dag men en lång dag =) Började morgonen tidigt och sen har vi haft främmande hela dagen lång =) Himla trevligt!!
Nu ligger vi bänkade i soffan och känner lugnet framför "så mycket bättre"

Vi har hyrt bad teacher som vi strax ska he igång också =) Inte dumt, har hört att den är bra =)

Jag är kluven.. Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med (om man tänker långsiktigt)
Jag trivs jätte bra på det jobb jag har nu men ska man vara realistisk som kommer det ju inte fungera att jobba endast 50% hur länge som helst, tyvärr!!
Men i dagens verklighet finns det ju inte direkt övergeneröst med jobb!! Speciellt inte om man jämför med antalet arbetslösa!
Man skulle haft en riktigt bra utbildning inom något smart!! Kanske skulle man startat eget av något slag!? Vad vet jag!!
När hittar man sitt esse!?

Näe nu ska jag mysa ner mej ordentligt i soffan framför en förhoppningsvis bra film!
Imorgon väntas ännu mera främmande =)
Puss å Kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0