SaraIdaSofia! -

Man mår som man förtjänar ;D

Godmorgon!!
Igår var en himla trevlig kväll, började kvällen hos Linus och Sandra där de bjöds på plankstek och den satt ju där den skulle kan jag lova! Riktigt gott :)
Sen blev de en hel del spel och massa skitsnack! Riktigt trevligt, sedan kom Rebecca förbi och vi begav oss sedan till Jonas  för att fortsätta festligheterna där :)
när klockan började närma sig halv 4 så kände väl en sliten krigare att det var dags att börja bege sej hemmåt.. Vi stannade till en stund hos Rebecca för lite mer skitsnack innan vi cyklade hem!!
Väl hemma så somnade jag i å med att jag la huvudet på kudden och imorse när jag vaknade var jag väl inte sådär super fräsh kan jag väl säga.. Men efter en prommis på coopra för att inhandla lite julmust och en grillad kycklig så började man kvickna till en smula!! Nu sitter vi bänkade framför vinterstudion och ska strax slänga oss i duschen innan vi ska bege oss till Vännäs och fira min söte morfar som fyller år idag!

Sen väntar en mysig kväll med Rebecca framför något spännande på tv, minimal ansträngning blir det iaf :P
Näe nu måste jag lägga in ett kol innan vi ska sticka iväg.. Som tur är så kommer min mor och far förbi här och så får mamma köra våran bil till vännäs eftersom vi kanske inte är riktigt "körbara"
Ha en skön söndag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0