SaraIdaSofia! -

Men välkommen in!!

Hellooo vackra fredag!!
 
Känns ju inte lite skönt med helg, speciellt när det blev så mycket jobb i veckan!
Men nu är det äntligen fredagsmys för heeela slanten!!
Idag efter jobbet hämtade min söta man upp mej å så åkte vi tillsammans på dagis för att hämta Svea, gissa om någon blev glad av att både mamma och pappa kom =)
Sedan åkte vi till staden för att inhandla lite fika eftersom min älskling fyller år på söndag, detta firas dock på lördag =) men de går ju lika bra =)
Sedan har jag och Svea vart chafförer åt min mor och far som skulle på middag/galej!!

Nu när Svea har somnat så blir det en bra mix med bullbak, idol, mys, städ.. En bra kombo såhär en fredags kväll =) Återstår dock att se hur motiverad jag är på att baka bullar när jag kommit halvvägs, har en tendens till att ångra mig varjegång när degen jäst klart och det är dags att baka ut dom =P men de blir nog bra, hoppas jag =)

Imorgon då, jag har inte hunnit köpa något åt min man och de har jag lite dåligt samvete för, jag brukar alltid fixa sådant i god tid men inte i år tydligen..
Har köpt hans julklapp som är 2 månader bort men ingen födelsedags present.. Å nej jag kan inte ge han julklappen för den levereras inte förän typ v 49!

Sååå jag måste väl knåpa ihop nå bra under kvällen :P haha!! Men jag fixar nog något bra ska ni se :)
Nu är det bäst att sätta igång med min fredagskombo!! Trevlig helg!!
Pussåkram!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0