SaraIdaSofia! -

Ojdå!

Hej!!
Över en vecka här sedan jag uppdaterade =P Sorry för det! Men jag har ju vart i London :)
London var sweet och är absolut ett ställe jag vill åka tillbaka till :)
Hittade väldigt mycket fint, tror jag tokshoppade åt loppan iaf =P Tror det blev över 30 plagg till henne :P
Men de är ju aldrig fel med lite nytt, sen var jag faktiskt smart nog att köpa lite olika storlekar :)
Sen hittade jag även lite julklappar och även lite åt min man.. Givetvis hittade jag massa fint till mig själv också =) bla. 3 par skor ;) Skor är ju så himla bra att ha!! =)

Idag är jag hemma och är sjuk, min mage har vart kaos sen i söndags (ingen rolig flygresa hem)
Men idag mår jag prima och känner mig som en ny människa, och för första gången sen i lördags har jag lyckats få i mig lite mat och jag har även fått sova inatt =) Så de känns otroligt bra!! med tanke på att jag vart vaken i 2 dygn..

Dock är loppan fortfarande sjuk, men efter ett besök hos doktorn idag så har hon fått 2 mediciner och förhoppningsvis är hon friskelin på måndag och kan gå på dagis från att ha vart hemma i 2 veckor.. Stackarn!!

Idag blir en lugn dag, jag hyrde en film som jag tänkte se ikväll med min man.. med andra ord.. Jag ska njuta att få vara hemma med mina älsklingar och det känns huur bra som helst!!
Sen ska vi ju också göra ett pepparkakshus! Det kanske blir kvällens toto också!? :D Vem vet!! Dock blir det inget bygge från grunden (som vissa andra ) ;D haha! JAg menar varför krångla till de ;)

Näe nu ska jag plocka undan lunchen och sen får vi se vad som sker!
En dusch skulle ju faktiskt vara behövligt =)
Ha en bra dag! Pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0