SaraIdaSofia! -

Ren och skör sanning!!

Gokväll!!
Jobbet idag gick finemang men jag gruvar mig en smula för dom kommande två innan helgen stundar..
Nancy har nämligen gjort helg och jag ska sköta allt själv imorgon och på fredag, känner mig en aningens nervös och lite oroad att jag glömmer något väldigt viktigt, vet dock inte vad det skulle vara egentligen men de finns nog något!! Huvudsaken att barnen får sin mat iaf ;P sedan får de väl gå som det går!!

Just nu sitter jag framför tv'n med en sovande sambo brevid mig :P Loppan sover hos min mor och far ikväll eftersom jag börjar så skrämmande tidigt och då är det bättre att hon får sova ut hos mormor och morfar och sedan fara på dagis vid 10, då blir det inte en sån lång dag för henne :) Å Alex hinner inte hem efter sitt jobb innan jag ska åka på mitt så det hade ju inte funkat att han skulle lämna henne, och de känns väl sådär att lämna hon vid 06,00 och hämta hon halv 4!
Sen har hon de ju inte dåligt hos sin mormor och morfar, få bli bortskämd och ompysslad.. Det gillar våran lilla donna kan jag lova =) 

som haver, det jag tänkte meddela er är att nya 2,5 men kommer ALDRIG bli lika klockrent som när Charlie Sheen va med!! Som rubriken, ren och skör sanning!! Inte okej!
Annars hade jag väl inte så mycket på hjärtat!!

annars då, ikväll blir en tidig kväll så jag tar mig upp i tid till jobbet!
Ha en mysig kväll!! pussårkam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0