SaraIdaSofia! -

Så himla sweet!

Just hemkommen från första fotbollsträningen efter uppehållet och det kändes ju riktigt skönt att vi kör igång igen!! Kul att de var några nya och nygamla ansikten som infann sig också =) Alltid kul när man är fler!!
Nu sitter jag bänkad i soffan och kikar på fotbollen, dvs, England - Sverige! hejja sverige!!

Loppans feber har gått ner lite såhär på kvällskvisten så jag hoppas hon blir piggelin imorgon =)
Inte kul när dom små är sjuka!!
Men hon blir hemma från dagis imorgon iaf och så hoppas jag att hon är fit for dagis på torsdag!
Imorgon börjar jag äta mitt herbalife.. Ska bli spännande och se om det är så bra som jag hört!
återkommer väl med update!
Ikväll blir det iaf lugna fisken, fotboll sen duschen och sen hoppar jag raka vägen ner i sängen. Känner mej trött och hängig.. Kanske är jag på g att bli sjuk!!?

Hoppas ni haft en bra dag!! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0