SaraIdaSofia! -

Snart helg!

Godmorgon!!
Idag borde jag bannemej inte vara trött eftersom jag somnade i soffan igår vid 8 och vaknade till när min man åkte på jobbet vid halv 10, då förflyttade jag mej till sängen och sov sedan till halv 7 imorse! Men ändååå så är jag trött.. Vad är problemet!? måste bannemej vara det tråkiga vädret som gör mig löjligt trött!!

Hur som haver, imorgon är det fredag och jag tror de kommer bli en bra helg =)
imorgon blir det nämligen avslutningsmiddag/partaj som börjas lite hemma hos mig! Aldrig fel!
Sen på lördag så blir det massa mys på hemmaplan med en bra film =)

Nudå, har just vart och lämnat loppan på dagis och nu har jag lite dötid innan jag börjar jobba så då passar jag på att ta en kopp kaffe och kika in vakna med the voice :)

Idag jobbar jag till 3 och just idag kändes det lite jobbigt =P haha Men men de går nog bra ändå. säger väl bara swosh så är klockan 5 i 3 och de är dags att gå hem =)

Näe nu ska jag dricka upp kaffet och sen börja bege mej på jobbet!!
Ha en bra dag! Pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0