SaraIdaSofia! -

Spännande kan jag lova!

Gokväll!!

Igår vart en helt okej dag, jobbet sprang iväg och vips var de dags att gå hem för dagen, hann hem och duscha innan jag hämtade mitt lilla hjäta på dagis! =)
Sedan åkte vi upp till staden och jag shoppade lite smått å gott =)
det blev nya jeans, en primer, en ny foundation och även en borste till föregående!
Himla bra =)
på kvällskvisten blev de filmmys innan Svea skulle sova, det blev spookiebuddies eller vad den heter =P haha!
Hon satt som klistrad :P
Söt troll!!

Sen kan jag meddela att jag har något spännande på gång!
Det kan va en riktigt stor möjlighet för min del!!
Tänker dock inte berätta vad detta är för spännande men
jag lär väl berätta så småningom när jag fått lite mer klarhet kring
detta!!
Men vad som än sker så var det ju awesome =)

Jobbet idag gick också kanon, nu är jag på hemmaplan och har just klivit ur duchen å nu ska jag busa med mitt lilla troll och ikväll drar fotbollsträningen äntligen igång
Finner det dock lite jobbigt att träningarna hålls till i staden men men =P
Ha en bra dag! pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0