SaraIdaSofia! -

Tröttare än tröttast och en smula lättad över dagen!

Hej hej hallå!!

Nu är jag hemma bänkad i soffan efter en lång jobbdag och har just kommit ur duschen!! Riktigt skönt, välbehövligt om inte annat :P haha!!
Ikväll blir det inte många knop gjorda kan jag lova, vaknade vid 2 inatt och somnade om vid halv 5 sedan vid 6 var det dags å kliva upp.. Inte okej!!

Loppan är helt slut, å då menar jag helt slut.. Så hon har lagt sig för kvällen!!
Idag köpte jag första julklappen :P haha!! Harregud, snart är det jul. Det vart iaf en julis åt min man :) Inget vidare märkvärdigt men ändå första julklappen :)

Kan också meddela att jobbet idag gick bra, barnen fick sin mat och jag hann de ja skulle idag.. Hoppas innerligt att det går likabra imorgon..
Nu står jag i valet och kvalet om jag ska åka till Rebecca på en kopp kaffe eller om jag ska luta mig tillbaka i soffan och göra en riktigt tidig kväll!? i dont know!!
Får se vars kvällen tar mig =P
Ha en mysig kväll!
Pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0